Hlavní místnost (pravidla, pohyb postav, …)
Speciální časové úkoly (každou celou)
Zlatý (Tuleň, Standa, Slimejš, Kuba)
Stříbrný (Roman, Svišť, Rváč, Větroplach)
Pravidla:
Týmy si mezi sebou nesmí pomáhat!
Za každou splněnou aktivitu dostanete určité množství zlatých (napsáno v tabulce). Úkoly jsou dvojího typu – pro jednotlivce a pro celou skupinku. Každou celou hodinu bude oznámen časovkový úkol za 3000 zlatých, ale tyhle božské peníze může získat jen první, kdo ho splní.
Internet a komunikaci s ostatními můžete používat jen u zeleně označených úkolů.
Za vydělané peníze můžete vyrazit za Erwingarrem. Postup mezi čtverečky stojí 250 zlatých (kdo vám má platit to jídlo, pití a prošoupané boty?). Cesta voda-břeh stojí dvojnásobek. Prostě trvá naložit a vyložit lodě. Cesta poušti stojí 350 zlatých. Voda se v poušti taky jen tak nesežene.
Na cestě můžete potkat lecos. Při každém pohybu na nové políčko, hodí nějaký auditor kostkou, pokud padne 1 nebo 2, potkáte herní postavu. V takovém případě si hodíte vy na to, která postava to bude (házíte klasickou šestistěnnou kostkou). Každá postava vás nějak ovlivní. Může to být výhoda, ale i silně negativní záležitost.
Ve chvíli, kdy doženete Erwingarra, pokusí se vás zabít (auditor hodí kostkou). 6 nebo 5 znamená, že vás kouzlo zasáhlo. Ošetření vás bude stát 1000 zlatých. Pokud vás kouzlo nezasáhne, můžete si hodit kostkou vy, a pokud padne 1 nebo 2, vyhráli jste – chytili jste Erwingarra a království je zachráněno.